SNIMANJE TAJANE

Kao što sam najavila u prošlom blogu, došlo je vrijeme snimanja na praksi. Danas sam posjetila našu učenicu i krojačicu Tajanu koja svoju praksu odrađuje u Centru za odgoj i obrazovanje “Slava Raškaj”. Dočekale su me ljubazna profesorica Šakić i draga Tajana. Prvo su mi pokazale sve što su radile do sada, a vidjet ćete u digitalnom životopisu. Bilo je tu predivnih stolnjaka, ukrasnih čizmica za Božić, malih i velikih pregača, haljina i mnogo toga. Nakon toga snimila sam Tajanu pri izradi jedne pregače. Cijela izrada se sastojala od pripreme materijala, izrezivanja, šivanja, porubljivanja itd. Jedva čekam da vidite rezultat. Tajana je jako talentirana, precizna i pedantna i ne sumnjam da će jednog dana izrađivati predivne haljine, ako to ne čini već sada. Bilo je jako ugodno i lijepo se družiti s Tajanom i njezinom profesoricom Šakić. Jako mi je drago da je baš Tajana dio ovog projekta i da će dobiti svoj digitalni životopis jer ona to svakako zaslužuje. Stay tuned. Čujemo se na drugoj lokaciji. ;)

 

 

 

RECORDING OF TAJANA

As I announced in the last blog, it's time to shoot at practice.  Today I visited our student and tailor Tajana, who does her practice at the "Slava Raškaj" Education Center.  I was welcomed by the kind professor Šakić and dear Tajana.  First, they showed me everything they have done so far, which you will see in the digital CV. There were beautiful tablecloths, decorative boots for Christmas, small and large aprons, dresses, and much more.  After that, I filmed Tajana making an apron.  The whole creation consisted of preparing the materials, cutting, sewing, hemming, etc. I can't wait for you to see the result.  Tajana is very talented, precise, and meticulous, and I have no doubt that one day she will make beautiful dresses if she doesn't already.  It was very pleasant and nice to hang out with Tajana and her professor Šakić.  I am very glad that Tajana is part of this project and that she will receive her digital CV because she certainly deserves it.  Stay tuned.  See you at another location.  ;)



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje