SNIMANJE MARINA

Pozdrav svima, danas na red nam je došao još jedan krojač, a to je naš Marin, učenik Centra za odgoj i obrazovanje “Slava Raškaj”. Kao što sam najavila u prošlom blogu slijedi snimanje digitalnog životopisa. Svoju praksu odrađuje u butiku vjenčanica “Royal Bride”, a sada poslušajte ovaj svijet vjenčanica. Kada sam ušla u butik, sve je bilo raskošno i puno predivnih haljina i vjenčanica. Dočekala me je nasmješena gospođa na recepciji koja je pozvala Marina koji mi je pokazao cijeli butik, a i druge prostorije gdje vjenčanice nastaju. Pokazao mi je svoje crteže i skice koje crta prije samog šivanja vjenčanice. Također, pokazao mi je i vjenčanicu na kojoj trenutno radi. Ostala sam bez daha jer je stvarno predivna. (Vidjet ćete u digitalnom životopisu. ;) ) Snimili smo par kadrova iz različitih kuteva. Pokazao mi je kako se čipka stavlja na vjenčanice, kako se glačaju vjenčanice, kako se perlice šivaju na haljine, puno različitog i raskošnog materijala, a također sasvim sam slučajno na zidu pronašla i njegovu diplomu za najboljeg radnika mjeseca. (Baci oko na sliku dolje.) Marin je vrlo talentiran, pristojan i skroman dečko koji je svjestan svog talenta. Pomaže svojim ljubaznim mentoricama te kada god ima nekih nedoumica i problema, kažu one mu vrlo rado pomognu.Iskreno ovo mi je bilo predobro i zabavno iskustvo jer nisam uopće bila svjesna koliko truda, volje i ljubavi treba kako bi nastala jedna vjenčanica, a Marina upravo te riječi i opisuju i uopće ne sumnjamo da će daleko dogurati, a nadamo se da će mu naš digitalni životopis pomoći na tom putu.  Želimo mu svi sreću i svi trk po neku haljinu kod Marina. Predobar je!

 

 

FILMING MARIN

 Hello everyone, today it's our turn to be another tailor, and that is our Marin, a student of the Education Center "Slava Raškaj".  As I announced in the last blog, the recording of a digital CV will follow.  He does her practice  in the wedding dress boutique "Royal Bride", and now listen to this world of wedding dresses.  When I entered the boutique, everything was gorgeous and full of beautiful dresses and wedding dresses.  I was greeted by a smiling lady at the reception who called Marin, who showed me the boutique and other rooms where wedding dresses are made.  He showed me his drawings and sketches that he draws before actually sewing the wedding dress.  He also showed me the wedding dress he is currently working on.  I was breathless because it was really beautiful. (You will see it in the digital CV. ;) ) We shot a couple of frames from different angles.  He showed me how lace is put on wedding dresses, how wedding dresses are ironed, how beads are sewn on dresses, a lot of different and gorgeous materials, and I also quite by chance found his diploma for the best worker of month on the wall.  (Take a look at the picture below.) Marin is a very talented, polite and modest guy who is aware of his talent.  He helps his kind mentors, and whenever he has doubts and problems, they say they are very happy to help him. Honestly, this was a very good and fun experience for me because I was not at all aware of how much effort, will and love it takes to create a wedding dress, and these words describe him, and we have no doubt that he will go far, and we hope that our digital CV  will help him on his way.  We all wish him luck and let's all go to Marin for a dress. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje