Orahovica

Biserko Ignac

Prošli tjedan, od 06.-11.02. bio sam na edukaciji za volontere u Orahovici. U Orahovicu smo išli druga volonterka Sara, ja te prevoditeljica na znakovni jezik- Sara koja mi je pomagala razumjeti sadržaj edukacije te mi je pomagala u samoj komunikaciji s drugim volonterima. Doživio sam odlično iskustvo jer sam upoznao puno novih mladih ljudi koji su mi postali prijatelji. Na edukaciji su bili volonteri iz Hrvatske (Splita), Francuske, Njemačke, Poljske, Ukrajine i Turske. Naučio sam i puno korisnih stvari kao što su moja prava i obveze kao volontera, prava i obveze COO Slave Raškaj te koja je uloga mentora i supervizora. Sudjelovao sam u puno različitih kreativnih radionica koje su mi bile baš super i kroz koje smo se još više povezali i učili jedni od drugih. Drago mi je što su se drugi volonteri interesirali za znakovni jezik te što su me pitali da ih učim neke znakove i rečenice. Neki su čak odlučili i upisati tečaj iz znakovnog jezika. 



Last week, from 06.-11.02. I attended training for volunteers in Orahovica. We went to Orahovica with another volunteer Sara, me and a sign language translator - Sara, who helped me understand the content of the education and helped me communicate with other volunteers. I had a great experience because I met a lot of new young people who became my friends. The training was attended by volunteers from Croatia (Split), France, Germany, Poland, Ukraine and Turkey. I also learned a lot of useful things, such as my rights and obligations as a volunteer, the rights and obligations of COO Slava Raškaj, and the role of mentors and supervisors. I participated in a lot of different creative workshops that were really great for me and through which we connected even more and learned from each other. I am glad that other volunteers were interested in sign language and that they asked me to teach them some signs and sentences. Some even decided to enroll in a sign language course.





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje