NOVA VOLONTERKA NEJRA

Pozdrav svima! Ja sam Nejra Bičo i uskoro ću se pridružiti Centru za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj Zagreb kao volonterka. Dolazim iz Sarajeva, Bosne i Hercegovine i imam 23 godine.

 Nakon završene srednje škole, dugo sam razmišljala i pitala se gdje se vidim u budućnosti i koje zanimanje će me usrećiti. Shvatila sam da sam najsretnija kada su ljudi oko mene sretni i nasmijani i kada pomažem drugima. Zato sam odlučila da studiram pedagogiju. Tokom studija sam otkrila koje pedagoške discipline me najviše interesuju, pa sada studiram još i edukaciju i rehabilitaciju.

 

U slobodno vrijeme volim se družiti sa prijateljima i razgovarati o raznim temama, ponajviše o književnosti, jezicima, prošlosti i budućnosti. Kada sam sama volim da crtam i pravim razne predmete od gline. Često ne ispadnu onako kako sam ja to zamislila, ali sam proces me usrećuje, a i sljedeći put uvijek bude bolje.

Do sada sam imala priliku da radim sa mališanima osnovnoškolskog uzrasta i bilo mi je pomalo izazovno zadržati njihovu pažnju i biti im zanimljiv jedan školski čas. U Centru za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj Zagreb ću se družiti i raditi sa srednjoškolcima i moram priznati da osjećam malu tremu. Nadam se da ćemo se lijepo slagati i jedva čekam da vas sve upoznam.

 

 

 

Hello everyone! I am Nejra Bičo and I will soon join Centra za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj Zagreb as a volunteer. I am from Sarajevo, Bosnia and Herzegovina and I am 23 years old.

After finishing high school, I thought for a long time and asked myself where I saw myself in the future and what profession would make me happy. I realized that I am the happiest when people around me are happy and smiling and when I help others. That's why I decided to study pedagogy. During my studies, I discovered which pedagogical disciplines I was most interested in, and now I am also studying education and rehabilitation.

In my free time, I like to hang out with friends and talk about various topics, especially about literature, languages, the past and the future. When I am alone I love to draw and make various objects out of clay. It often doesn't turn out the way I imagined it, but the process itself makes me happy, and the next time will always be better.

Until now, I had the opportunity to work with elementary school students, and it was a bit of a challenge for me to keep their attention and be interesting to them. At Centr za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj Zagreb, I will meet and work with high school students, and I must admit that I feel a little bit nervous. I hope we get along well and I can't wait to meet you all.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje