NOVA VOLONTERKA SARA



Pozdrav svima, zovem se Sara Pili, imam 27 godina i novi sam volonter u Centru za odgoj i

obrazovanje Slave Raškaj Zagreb. Iako nisam još počela svoj volonterski posao, odlučila sam pisati

malo o sebi.

Od kuda da počnem nego od početka. Živim u Zagrebu cijeli svoj život, tu sam i završila sve svoje

škole. Završila sam srednju Hotelijersko-Turističku školu, zatim sam se odlučila ići na faks i upisala

sam se na Sveučilište Libertas gdje sam završila Međunarodno poslovanje i postala prvostupnik

ekonomije. U ovome trenutku dalje studiram i završavam diplomski, koji se nadam da ću uskoro i

završiti.

Sad kada ste pročitali tipični opis koji vam svaka osoba daje kada ju pitate da vam kaže o sebi idemo

pričati o onome što me zanima i pokreće.

Moja najveća strast su muzika, serije, filmovi, kuhanje i putovanja.

Kuhanje sam zavoljela kada sam shvatila da mi pomaže opustiti se i malo maknuti mozak od

svakodnevne ludosti. Kada postane teško volim se zabiti u kuhinju, raditi nova i zanimljiva jela te

kolače koje nitko ne bi odbio. Najdraže jelo koje volim raditi je i najkompliciranije, Tikka Masala. Iako

mnogi misle kako je to Indijsko jelo, smiješna činjenica je ta da je to zapravo jelo koje je napravljeno

u Škotskoj.

Filmovi i serije su mi druga strast koju jako volim, mnoge ljude nerviram sa svojim raznim

činjenicama o filmovima i serijama. Kada bi trebalo o nečemu pisati to bi vjerojatno bili filmovi i

serije.

No najviše što volim je putovati. Putovanja su mi najdraži hobi koji imam i želja mi je vidjeli što više

svijeta. Do sada sam bila u mnogim državama uključujući Tursku, Englesku, Rumunjsku i mnoge

druge. Upoznavanje drugih kultura, ljudi i običaja je najljepši osjećaj.

Volontiranje očekujem da će me pripremiti za budućnost kako bi bila spremna dalje nastaviti svoje

životno putovanje. Veselim se upoznavanju novih ljudi i novim avanturama koje nas očekuju.


Hello everyone, my name is Sara Pili, I'm 27 years old and I'm a new volunteer at the Slava Raškaj

Zagreb Education Center. Although I haven't started my volunteer work yet, I decided to write a little

about myself.

Where should I start but from the beginning. I've lived in Zagreb all my life, that's where I finished all

my schooling. I graduated from the Hospitality and Tourism High School, then I decided to go to

college and enrolled at Libertas University, where I completed International Business and earned a

bachelor's degree in Economics. At this moment, I am still studying and finishing my diploma, which I

hope to finish soon.

Now that you have read the typical description that every person gives you when you ask them to

tell you about themselves, let's talk about what interests me and moves me.

My biggest passion is music, series, movies, cooking and traveling.

I fell in love with cooking when I realized that it helps me to relax and take my mind off the daily

craziness. When the going gets tough, I like to get into the kitchen, make new and interesting dishes

and cakes that no one would refuse. The favorite dish that I like to make is also the most

complicated, Tikka Masala. Although many people think that it is an Indian dish, the funny fact is

that it is actually a dish that was made in Scotland.


Movies and series are my other passion that I love very much, I annoy many people with my various

facts about movies and series. If there was something to write about, it would probably be movies

and series.

But what I love most is traveling. Traveling is my favorite hobby and I want to see as much of the

world as possible. So far I have been to many countries including Turkey, England, Romania and

many others. Getting to know other cultures, people and customs is the best feeling.

I expect that volunteering will prepare me for the future so that I will be ready to continue my life's

journey. I am looking forward to meeting new people and the new adventures that await us.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje