NOVI VOLONTER BISERKO

Zovem se Biserko Ignac, imam 20 godina. Zbog oštećenja sluha (nagluh), očitavam sa usana i komuniciram hrvatskim znakovnim jezikom.  Završio sam srednju strukovnu školu u Centru za odgoj i obrazovanje Slave Raškaj Zagreb. Stekao sam zvanje - pomoćni kuhar.  Moje boravište je u Kuršancu. Još tražim posao i nadam se stalnom zaposlenju.

Sada sam volonter u osnovnoj školi Centra za odgoj i obrazovanje Slave Raškaj Zagreb. Uz neophodnu suradnju moje mentorice profesorice, kroz radne zadatke pomažem i dajem podršku učenicima sa oštećenjem sluha, komunikacijskim i dodatnim razvojnim teškoćama, u praćenju nastave i razvoju socijalnih i komunikacijskih vještina. Mogu reći da uživam u takvom radu sa gluhim i nagluhim učenicima i zbog komunikacije znakovnim jezikom. Sretan sam što mogu pomoći tim učenicima i što sam spreman na učenje i unapređivanje kompetencija, kroz komunikaciju na primjeren način s učenicima, učiteljima/nastavnicima i terapeutima.

Kao volonter, trudim se biti oslonac i podrška učenicima da iskoriste sve svoje potencijale koliko god mogu, a pritom da se osjećaju samostalno držeći se načela pedagoginje Marie Montessori Pomozi mi da mogu sam. Iz te krilatice proizlazi i moj cilj, a to je podići razinu samouvjerenosti kod učenika da bi sami postali svjesni svojih mogućnosti, a ne samo teškoća.

Upoznavanje te djece, načina rada s djecom je prekrasan izazov da steknem samopouzdanje i radne kompetencije. Odnos volontera i učenika gledam kao odnos dva suradnika na putu zajedničkog obrazovanja.

Volontiranje će mi pomoći da se lakše pripremim za budućnost kako bi bio spreman i biti samostalan za život. Zbog volontiranja u Zagrebu, „podstanar“ sam u prekrasnom stanu. Volim gledati dobre filmove, družiti se sa prijateljima. Moja želja je putovati po svijetu, radi upoznavanja raznih kultura. Veselim se radnim pobjedama, novim spoznajama i upoznavanju novih ljudi, koje me očekuju u budućnosti. 

 


My name is Biserko Ignac, I am 20 years old. Due to hearing impairment (hard of hearing), I lip read and communicate in Croatian sign language. I graduated from secondary vocational school at the Slava Raškaj Zagreb Education Center. I obtained the title - assistant cook. My place of residence is in Kursanac. I am still looking for a job and hope for permanent employment.

Now I am a volunteer at the Slava Raškaj Zagreb primary school. With the necessary cooperation of my teacher mentor, I help and support students with hearing impairment, communication and additional developmental difficulties through work tasks, in following lessons and developing social and communication skills. I can say that I enjoy this kind of work with deaf and hard-of-hearing students because of the communication in sign language. I am happy that I can help these students and that I am ready to learn and improve my competences, through communication in an appropriate way with students, teachers and therapists.

As a volunteer, I try to be a support and support for students to use all their potential as much as they can, and at the same time to feel independent, adhering to the principle of pedagogue Maria Montessori Help me to be able to do it myself. My goal also stems from that catchphrase, which is to raise the level of self-confidence among students so that they themselves become aware of their possibilities, not just their difficulties.

Getting to know these children, the way of working with children is a wonderful challenge for me to gain self-confidence and work competencies. I see the relationship between volunteers and students as the relationship of two collaborators on the path of joint education.

Volunteering will help me prepare for the future more easily so that he will be ready and independent for life. Due to volunteering in Zagreb, I am a "sub-tenant" in a beautiful apartment. I like watching good movies, hanging out with friends. My desire is to travel around the world, in order to get to know different cultures. I am looking forward to work victories, new knowledge and meeting new people, which await me in the future.




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje