Drugi dan snimanja za projekt Zero Waste

 


Drugi dan snimanja za projekt Zero Waste krenuo je lagano i već uhodano. Kiša je i dalje padala ali ovaj put nisam kasnila i došla sam na vrijeme. Već sada poznata lica pozdravila su me kada sam ušla kroz vrata. Za mene ovo je jedan zanimljiv početak rada iako sam volonter jer se učim biti dobar pomagač i snalaziti se u situacijama koje su meni nepoznanica.

Današnji dan počeo je sa Sebahat koja je radila svoje Popečke od graška sa krumpirom i mrkvom. Dok je ona radila svoje popečke ja sam na strani danas imala priliku pitati Viktoriju da mi kaže malo o sebi i svojem jelu kojeg je jučer radila. Pošto jučer nisam mogla razgovarati s njom, danas sam imala priliku pitati ju malo o njezinom receptu jučerašnjem i o Zero Waste programu.

Viktorija je kao i ostali imala jedan recept kojim pokazuje kako se Zero Waste u kuhinji i kuhanju može iskoristiti. Njezino mišljenje je vrlo slično ostalim njezinim kolegama i slaže se kako je taj projekt nešto vrlo važno za ljude kako bi naučili manje bacati smeća te iskoristiti sve što možemo u kuhanju kako bi što manje ostavili iza sebe. Viktorijin recept Košarice s kremom od bijelog kukuruznog brašna i preljevom od višanja je vrlo zdrav i ukusan što mi je ponosno naglasila i nadodala kako je ovaj projekt za nju super jer može tako očuvati okoliš i ne bacati nepotrebne ostatke dok kuha. Višak hrane kaže Viktorija možemo već nekako iskoristiti i od njega možda napraviti nešto drugo. Slažem se sa Viktorijom i mislim da je još jedna osoba svjesna svojeg traga na ovome svijetu, pogotovo u kuhinji gdje ostavljamo najviše smeća.

Nakon našeg razgovora, Sebahat je završila svoje malo kompliciranije jelo i sljedio je zasluženi odmor.

Odmor i ručak trajali su kratko i već smo se bacili na daljnje snimanje, sada je na redu Petar koji ne skriva svoje veselje u kuhinji i istinski je veseljak. Petar je vrlo entuzijastičan i to se vidi na njegovom licu dok kuha. On se također slaže kao i ostali kako je bacanje viška hrane nepotrebno te kako bi trebalo što više toga iskoristiti u kuhanju. Zero Waste tako je jedan dobar program mladim ljudima koji vole kuhati kako bi naučili da kuhanje nije samo skuhati i baciti, već iskoristiti najviše što možemo iz namirnica kako bi iza nas ostalo manje smeća a više veselja.





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje