BILO JEDNOM U SARAJEVU…



Bok svima, prošlog tjedna moje kolegice volonterke i ja bile smo na On-arrival

treningu u Sarajevu. Nažalost, moja bolest spriječila me da dođem na vrijeme te sam

došla 3 dana kasnije. Bila je srijeda, putovala sam cijelu noć i ujutro sam bila u

Sarajevu. U prekrasnom katoličkom centru, gdje smo bili smješteni, dočekala me

moja draga prijateljica volonterka Zoe koja me vjerovatno htjela ubit jer sam je

probudila u 6 ujutro. Nakon kratkog odmora, upoznala sam ekipu i krenuli smo prema

Baščaršiji i poznatom Sebilju u Sarajevu. Ni kiša nas nije spriječila da istražimo

posebnosti ovog grada te smo se predvečer uputili u restoran “Nanina kuhinja” gdje

je hrana stvarno bila preukusna. Uz dobru hranu i piće, još sam  bolje upoznala svoje

kolege i malo razgovarali o svojim volonterskim iskustvima. Sljedeći dan, ujedno moj

prvi i zadnji dan radionica, razgovarali smo o konfliktima i rješavanju konflikata, pričali

smo o načinima upoznavanja i lakšeg prilagođavanja u stranoj zemlji…Također,

razgovarali smo i o Youthpassu te je nas par pogledalo zanimljivi, ali tužni film

“Nafaka” koji daje pravi uvid u ratno Sarajevo 90-ih godina. Na kraju, svi skupa smo

razgovarali o očekivanjima, iskustvima i tako zatvorili naše druženje. Navečer smo

se,uz dobro piće i glazbu, zabavaljali i tako se oprostili. Sljedeće jutro bilo je

predviđeno za polaske kući, te smo Zoe, Antonija i ja pune dojmova krenule za

Zagreb, dok je naša Annie ostala još malo istražiti Sarajevo. Ovo mi je bilo jedno od

ljepših iskustava u životu. Stvarno sam imala osjećaj kao da sam sa svojim kolegama

od početka u Sarajevu i silno sam im zahvalna na ugodnom gostoprimstvu. Također,

toliko je lijepo upoznati nove ljude, nove kulture, običaje, jezike, a prije svega

prijatelje. Sretna sam što smo Antonija, Annie, Zoe i ja predstavljale naš Centar za

edukaciju i obrazovanje “Slava Raškaj”. Posebne su to cure. Hvala svima. Veselim se

novim iskustvima.


ONCE UPON A TIME IN SARAJEVO…


Hello everyone, last week my colleagues volunteers, and I attended the On-arrival

training in Sarajevo.  Unfortunately, my illness prevented me from coming on time

and I came 3 days later.  It was Wednesday, I traveled all night and in the morning I

was in Sarajevo.  In the beautiful Catholic center where we were staying, I was

greeted by my dear volunteer friend Zoe who probably wanted to kill me because I

woke her up at 6 a.m.  After a short rest, I met the team and we headed towards

Baščaršija and the famous Sebilj in Sarajevo.  Even the rain didn't stop us from

exploring the peculiarities of this city, and in the evening we went to the restaurant

"Nana's Kitchen" where the food was really delicious.  With good food and drinks, I

got to know my colleagues even better and talked a little about our volunteer

experiences.  The next day, at the same time my first and last day of the workshop,

we talked about conflicts and conflict resolution, and we talked about ways to adapt

more easily in a foreign country... We also talked about Youthpass and a couple of us

watched the interesting, but sad film "Nafaka"  which gives a true insight into

wartime Sarajevo in the 90s.  In the end, we all talked about expectations, and

experiences and thus closed our gathering.  In the evening, with good drinks and

music, we had fun and said goodbye.  The next morning was scheduled for

departures, and Zoe, Antonija, and I, full of impressions, left for Zagreb, while our

Annie stayed to explore Sarajevo a little more.  This was one of the most beautiful

experiences in my life.  I really felt like I was with my colleagues from the beginning in

Sarajevo, and I am extremely grateful to them for their pleasant hospitality.  Also, it is

so nice to meet new people, new cultures, customs, languages, and above all friends. 

I am happy that Antonija, Annie, Zoe, and I represented our Education Center "Slava

Raškaj".  They are special girls.  Thanks everyone.  I am looking forward to new

experiences.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje