IMAN - AKTIVNOSTI U CENTRU „SLAVA RAŠKAJ“



Bok svima, ovaj kišni petak uljepšala su mi dva buduća kuhara. Kao i uvijek

dočekala me je ljubazna gospođa Brigita Jerić i upoznala me sa Brankom i Petrom.

Branko i Petar su jako simpatični i pristojni učenici koji sudjeluju u našem projektu

izrade digitalnih životopisa. Učenici su 3. razreda i vrlo su motivirani te vole svoj

budući posao, a ja ni najmanje ne sumnjam da će jednog dana biti odlični kuhari i

budući vlasnici restorana, što im je i želja u budućnosti. Intervjuirala sam ih i tako

smo se bolje upoznali. Razgovarali smo o njihovim ciljevima, željama, trenutnoj

praksi i pripremali smo sadržaj za digitalni životopis. Dogovorili smo i termin i

mjesto snimanja digitalnih životopisa koje nas očekuje sljedeći tjedan. Jako se

veselim suradnji sa ovim dragim dečkima i jedva čekam vidjeti njihove digitalne

životopise. Stay tuned.


ACTIVITIES IN THE EDUCATION CENTER „SLAVA RAŠKAJ“

Hello everyone, this rainy Friday was brightened up by two future chefs. As

always, I was greeted by the kind Mrs. Brigita Jerić and she introduced me to

Branko and Petar. Branko and Petar are very nice and polite students who

participate in our project of creating digital CVs. They are 3rd grade students and

are very motivated and love their future job, and I have no doubt that one day

they will be excellent chefs and owners of restaurant, which is their wish in the

future. I interviewed them and that's how we got to know each other better. We

talked about their goals, wishes, current practice and prepared the content for

the digital CV. We also agreed on the date and place of the recording of the digital

CVs, which is expected next week. I'm really looking forward to working with

these lovely guys and can't wait to see their digital CVs. Stay tuned.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje