SNIMANJE DIGITALNIH ŽIVOTOPISA PETRA I BRANKA



Bok svima, kao što sam u prošlom blogu najavila, danas na redu nam je bilo

snimanje. Snimanje se odvijalo u našem Centru za odgoj i obrazovanje “Slava

Raškaj” jer tamo dečki Petar i Branko imaju praksu. Kada sam došla, potražila sam

kao i uvijek gospođu Brigitu Jerić koja me je odvela u kuhinju gdje naši kuhari

odrađuju praksu. Dočekali su me Petar i Branko koji su izgledali kao pravi

profesionalni kuhari. Nosili su uniformu i kapu. Dogovorila sam se s dečkima i

krenuli smo snimati. Snimili smo par kadrova i scena dok su pripremali današnji

menu. Pokazali su mi svoje vještine i naučili me sjeckati mrkvu. Na menu je bila

juha od graška, rižoto od lignji te banana split kolač. Na kraju sam imala priliku i

probati sva jela i moram priznati da je sve bilo preukusno. Dečki su svoje odradili,

a sada još samo ostaje izrada njihovih digitalnih životopisa. Jedva čekam da vidite

što smo pripremili. Stay tuned.


FILMING OF DIGITAL CVs OF PETAR AND BRANKO


Hi everyone, as I announced in the last blog, today it was our turn to shoot. The

filming took place in our Center for Education "Slava Raškaj" because the guys

Petar and Branko have a praxis there. When I arrived, I looked for Mrs. Brigita

Jerić, as always, who took me to the kitchen where our chefs practice. I was

greeted by Petar and Branko who looked like real professional chefs. They wore a

uniform and a cap. I made an agreement with the guys, and we started filming.

We shot a few frames and scenes while they were preparing today's menu. They

showed me their skills and taught me how to chop carrots. On the menu was

pea soup, squid risotto and banana split cake. In the end, I had the chance to try

all the dishes and I must admit that everything was delicious. The boys have done

their part, and now all that remains is the creation of their digital CVs. I can't wait

for you to see what we have prepared. Stay tuned.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje