ANTONIJA



Svoj novi tjedan započela sam u srednjoj školi. Jako mi se svidjelo iskusiti novo iskustvo. Nakon što mi je bilo sve objašnjeno započeli smo sa radionicom. Sa mnom su bile dvije volonterke Zoe i Annie. Prvo smo imali radionicu sa 3. razredom i radili smo kuglice za bor. Lijepili smo i ukrasili ih sa svakakvim dodacima. Nakon 3. razreda došao je 1. razred koji je uložio jako puno truda u izradi kuglica isto kao i 3. razred. Svi učenici su mi bili jako dragi i pomogli su mi da se osjećam ugodno radeći sa njima. Radujem se našim budućim radionicama zajedno. Do idućeg puta.


I started my new week in high school. I really liked having a new experience. After everything was explained to me, we started the workshop. Two volunteers Zoe and Annie were with me. First we had a workshop with the 3rd grade and we made pine balls. We glued and decorated them with all kinds of accessories. After the 3rd grade came the 1st grade who put a lot of effort into making balls just like the 3rd grade. All the students were very nice to me and helped me feel comfortable working with them. I look forward to our future workshops together. Until next time.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje