IMAN - PRVI DAN VOLONTIRANJA



Bio je to sasvim jedan običan ponedjeljak, kiša je padala i sve je bilo tako

tmurno. Ušla sam u zgradu, popela se na 2. kat i ugledala nekoliko

nasmiješenih lica koji su provodili svoje slobodno vrijeme u učionici i pitali

se tko sam ja. Spomenula sam kako ljudi uvijek misle da sam mlađa pa

tako su i oni mislili. Čula sam da je neki dečko pitao prijateljicu: “Tko je

ona? Je li to nova učenica?” Nasmiješila sam se i krenula prema uredu

gospođe i socijalne radnice Brigite Jerić. Tamo me dočekala i ljubazna

gospođica Sara Pavlić, koja se stvarno potrudila da nam svima bude

ugodno. Pričekala sam svoju kolegicu Doroteu i skupa smo krenule prema

3.d razredu. Iskreno, imala sam malu tremu i nisam znala što mogu

očekivati i hoće li me učenici dobro prihvatiti, no prošlo je super. Na

početku, kolegica Dorotea i ja predstavile smo se i krenule prezentirati naš

projekt. Pričali smo o životopisu, odnosno digitalnom životopisu kojim ćemo

se bavit sljedećih par mjeseci. Imali smo radionicu te smo skupa

popunjavali životopis kako bi Dorotei i meni bilo lakše kasnije izrađivat

digitalne životopisu. Pokušale smo odgovorit na sva  pitanja i nedoumice i

nagovorit ekipu da nam se pridruži. Razred 3.d bio je jako drag, pažljivo su

slušali i trudili se. Iskreno se veselim budućoj suradnji i upoznavanju novih

razreda i učenika, a do tada još malo motiviramo ekipu. Čujemo se ubrzo.



MY FIRST DAY OF VOLUNTEERING


It was just an ordinary Monday, it was raining and everything was so

gloomy. I entered the building, went up to the 2nd floor, and saw some

smiling faces spending their free time in the classroom and wondering who

I was. I mentioned how people always think I'm younger, so they thought

so too. I heard that a boy asked a friend: "Who is she? Is that a new

student?" I smiled and went to the office of the social worker Brigita Jerić. I

was also greeted there by the kind Miss Sara Pavlić, who really tried to

make us all comfortable. I waited for my colleague Dorotea and together

we went to 3.d class. Honestly, I was a little nervous and didn't know what

to expect and whether the students would accept me well, but it was great.

In the beginning, my colleague Dorotea and I introduced ourselves and

started presenting our project. We talked about the CV and the digital CV,

which we will make in the next couple of months. We had a workshop and

filled out a CV together so that it would be easier for Dorotea and me to

create a digital CV later. We tried to answer all questions and doubts and

persuade the team to join us. Class 3.d was very nice, and they listened

carefully. I am sincerely looking forward to future cooperation and getting

to know new classes and students, and until then, let's motivate a little

more. Talk to you soon.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Volontiranje - Sara Blažeković

Prvi Dio moga volontiranja

Novi Vinodolski maturalno putovanje